Åter till tandläkaren...

Jaha idag så var jag tillbaka till min tandläkare och jag talade om att jag var SUR på han som fått mig att ha sååå ont i nästan en vecka.....Han sa att han hade svårt att tro att det var den tanden han börjat rotfylla förra gången som krånglat så...Han sa att han sett ngt misstänksamt på röntgen sist i tanden bredvid...
Han tyckte att det var mycket märkligt då denna tand är intakt = alltså helt oskadad.
Så han fråga om jag skadat den ngn gång och jag sa att det enda jag kunde komma på var att jag haft tandställning som barn och då var tvungen att gå till en tandkirurg som fick dra ut tanden bakom. Han sa då att det måste vara det som skadat tanden....Men herre guuuuud det är ju 30 år sen, ja jag blir ju inte förvånad det är ju mitt liv vi pratar om så.
Han ville testa o borra utan bedövning, jag fick panik men litar ju påp min tandläkare som fick sluta efter en sekund för det ilade såååå, men den smärtan som jag upplevde när han bedövade var nog det värsta jag upplevt någonsin.. Det kändes som att hela huuvdet skulle krackelera, men men bedövad i halva ansiktet så kunde han öppna upp och mkt riktigt det låg en liiten nervrest kvar och kämpade för att överleva men nu är den död =) Å jag ska åter i början av januari...
Å vet ni vad jag har INGET iiiiiilande nu **SÅÅÅÅÅ SKÖNT**
Till ngt annat som ÄR mkt trevligare så har jag familjen Fawntratt här på besök. Camilla är på väg till Helsingfors med Minna, så vi hoppas och håller tummar och tassar att det går bra för dom i helgen.
Men nu ska jag göra en Mollbergare ner i sängen tillsammans med alla håriga (läs 5 st)


Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0