Lite av varje...

Jaha då har jag klarat av min operation utan missöden...Jag hade ju redan gått igenom det mesta innan från att jag skulle vakna under operationen och känna allt till att jag inte skulle vakna alls...Men jag somnade som jag skulle och som ni ser så vaknade jag oxå =) =)

Två dagar låg jag på sjukhuset och samma dag som jag kom hem så kom oxå Lilla Gul hem - Hon klev in här hemma som om hon inte varit borta alls. Hon ÄR sååå cool denna tik. Femi ansåg nog att hon hade flyttat och så skulle det förbli men inte då sa Gul och armbågade sig förbi det sura fruntimmret som mötte henne i hallen. Mephisto tyckte hon luktade såååå gott och gjorde en hel massa tappra försök att uppvakta Gul som svarade med att fullständigt IGNORERA honom.
Det tog väl två-tre dagar så kändes kroppen hyffsad så vi kunde börja ta våra skogspromenader, dom var inte dom längsta och inte dom snabbaste men dom håriga kom ut och fick sträcka på benen.
Efter lite drygt två veckor så fick jag börja jobba, inget jag hade saknat direkt måste jag ju erkänna =) Men men eftersom det tydligen bara är jag som tjänar ihop till räkningarna i det här hushållet så var det ju bara att släpa sig iväg och göra lite nytta.
Jag har efter en del väntan nu fått skyddslicenserna på Både Femi och Mephisto!!
Hääärlig känsla att öppna kuvertet och se dessa ligga där i..Det är ju ingen merit att ha dom men nu finns det VERKLIGEN inget hinder för att tävla...Så nu SKA vi få till det, har redan börjat fundera på vårens läger =) 

När det gäller Prinsessan i familjen så har Mephisto börjat visa ett allt större intresse för henne, så nu väntar jag med spänning på att hon ska sätta igång att löpa. Så vi får komma iväg och para henne....Har sagt till henne att om hon skjuter på höglöpet denna gång så blir hon kvar där tills hon är parad =) =)
Den här gången kommer det att gå bra!!
Känner det på mig!!
Skall även se till att skicka in ansökan om kennelnamn, så det blir gjort. Har bara ett förslag men jag har kollat FCI och det finns inte där iaf, så jag hoppas att det går igenom.
Nej nu blir det till att fixa lite..
Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0