Tandvärk och elände...

I fredags var jag hos tandläkaren och gjorde en rotfyllning = Jäkligt ONT efteråt!!! Jag fick antibiotika utskrivet och med orden: Det kan kännas liite i öronen åkte jag hem...
Jag har rotfyllt förr och visst har det spännt och värkt liite men jag kan inte minnas att det ILAT så förbannat som det gör nu...Är jag oförsiktig så ilar det så det känns som att hela huvudet ska spricka...
INTE att leka med vill jag lova!!
Jag kan inte tugga = Gör ont
Jag kan inte dricka ngt kallare än nästan ljummet = Gör ont
Ja ja det är tur att jag har vanan inne i att fasta =)
Å som om det inte var tillräckligt så ska jag dit på torsdag igen och dra ut en rotrest och påbörja en rotfyllning i en annan tand....
Måtte detta elände ta slut snart!!
Det är förödande både ekonomiskt och känslomässigt....

Höres!!

Kommentarer
Postat av: susann

För nåt år sen fick jag jätte mycket problem med en tand som var inflamerad och som skulle rotfyllas... tre penecillinkurer blev det totalt och nästan ett helt år med krångel... dyrt... och efter det är jag livrädd för tandläkaren... får panikångest bara av tanken att jag ska dit fast han var väldigt snäll och trevlig och försiktig men känslan av att vara så utelämnad och ha så ont är vidrig... så jag lider med dig... fy!

2011-11-30 @ 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0