Ja nu närmar det sig med allt...

Jag har inte skrivit på ett tag nu igen =)
Men här är allt som det brukar vara - fullt ös med andra ord..Jag jobbar i princip hela tiden och gör jag inte det så är jag ute i skog och mark med hundarna.
Var iväg och hälsade på Lilla Gul och hennes valpar förra lördagen, sååå underbara valpar kontaktsökande, kampglada goa och orädda ja vad annars kan man bli med en sån mamma som Lilla Gul??
Jag eftersökte ju i mitt förra inlägg namn eller tema till Femi´s kull....Jag har nu kommit på vad jag ska använda mig av för tema - Det blir 80-talshits :D Så då finns det ett antal namn att fundera på/välja på...
Mephisto har börjat visa ett större intresse för Femi nu, men jag hoppas innerligt att hon drar ut på löpet och inte går in i det så himla mkt tidigare...Iofs så är det ju inte så långt kvar till början av januari som det är tänkt att hon ska börja löpa...Men vi hoppas på att hon väntar ett litet tag till så allt hinner bli som det ska innan vi åker iväg...

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0