Lite nya foton...

Hej nu var det ett tag sen sist.....
Jag har hunnit med både BH-prov med Glittra (Camilla´s underbara Trollunge) = Godkända **Skuttar liite av lycka**
Sen har jag tävlat BSL 1 med Prinsessan som för dagen fick resultat A 70 B 42 spåret gick bra trots att den hemska matten gick ut spåret med sjumilakliv, slog en vurpa i spåret gjorde hon oxå =) =) Men lilla gumman jobbade på och fick trots en apporterad slutapport (har aaldrig hänt förr) 70 poäng = godkänd...Efter en del väntan så var det dags för lydnaden och där kunde hon helt plötsligt inte hoppa, men hon gjorde 3 fina slätapporteringar iaf...Ja ja så nu väntar vi tills jag är åter på benen efter mitt stundande sjukhusbesök =) Å om det går som Prinsessan planerat så löper hon väl snart framöver, iaf så tyder Mephisto´s intresse på det.
Sitter och försöker komma på valpnamn...Går sådär kan man väl säga...Så om ngn har några förslag så hör gärna av er =D

Lilla Guls valpar växer och frodas dom är nu 5 ½ vecka så på lördag ska jag åka dit och pussa på dom allihopa **Underbart**

Här är lite foton på dom mest underbara labradorvalpar som fötts, förutom deras mamma såklart!!

Lilla Guls lilla gula flicka <3
Lilla Guls Gula lilla flicka
Jag vilar mig liite (Svart flicka)
Jag måste vila lite
Mamma när kommer du in =)

Dom gula röjjer =)
Gult bus =)
Ja det var en liten rapport

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0