Inga valpar denna gång =((

Jaha då var det ett tag sen jag skrev här igen då =)
Jag har ju som ni vet planerat och väntat på dessa valpar ett "Tag" nu. Å så den 27/1 så var jag iväg för att ultraljuda Femi och det visar sig att det är tomt där inne inte en enda plupp fanns det =((
Veterinären ansåg att Femi började bli gammal och att jag skulle ge upp planerna på ett nytt försök trots att hon 2 dagar innan fyll 7 år och är fullt frisk.
Åkte hem och fällde ett antal tårar kan jag säga...Lugnade sen ner mig och bestämde mig för att prata med "min" veterinär, sagt och gjort jag ringde och bad om en telefontid med Morten och han ringde upp dagen efter. Han ansåg att Femi var absolut inte för gammal och att jag skulle försöka igen =) vid nästa löp...

Så nu har jag anmält till Malmöutställningen och till lydnads 2:an den 26/2 hoppas att jag kommer med =)

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0