En hel massa tid sökes.....

Jaha då sitter jag här och har idag gjort mitt Nationella prov i Matte A och hoppas att jag klarade det =) Det kändes som jag iaf borde klara ett godkänt. Men men det vet jag ju när jag får svaret.
Har kommit in på Matte B till hösten kom även in på Naturkunskap A & samhällskunskap A men dessa kurser är inställda där jag kom in så kjag söker väl om dom till lite senare i höst.
Det kanske är ngn mening med det eftersom jag ska para Femi när hon löper.
Mephisto´s valpar växer så det knakar. dom är nu sju veckor (igår måndag) det finns fortfarande några svarta hanar till salu =) Men  idet är nog bara tre st kvar =)

Nästan alla valparna iaf ca 10 st
Låt mig sova då...
Hallåååå är det nån där inne??
Moa & lilla Niiiils (TomTom)
Elvis & en av fawnflickorna
Ny leksak =)
Lilla Niiils sover på brorsan
Elvis & valpen Elvis
Ja förutom att jag pluggat som en galning (läst matte A 100% under 1 månad) och jobbat mer än heltid.. Så har vi hunnit träffa valparna umgås med familjen...
Firat Rebecca´s student (så om ngn har ett hundrelaterat jobb till övers eller känner ngn som vet ngn så hör av er) Rebecca vill fortsätta utbilda sig inom hunderiet & funderar på hundpsykolog eller problemhundsinstruktör mm.
Firat pappas födelsedag,
Firat Mephisto´s 3-årsdag....
Herre guuuuud var tog dessa år vägen??????
Har även börjat planera så smått inför framtiden i stort och smått =)

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0