Nu har dom anlänt.......

I måndags morse kl 04,30 tittade det första Bööönbarnet ut och tidigt tisdag morgon så kom det sista :) Det blev allt som allt 17 st (15 levande & 2 änglavalpar)
Det blev ett fotbollslag med några avbytare BK Bönan.... :D
Fördelningen blev 10 svarta hanar, 2 svarta tikar, 1 fawn hane & 4 fawn tikar......Herre guuuud vilken massa valpar... Ja kennelmamman ute på farmen hörde under kvällen av sig med mindre & mindre glada tillrop, hon hade en del att utrycka om Mephisto´fördelning på valparna :)) Ja hon hade ju fler tikar tingade än hanar kan man ju säga, så nu börjar jakten på hanvalpköpare :))
Så om ngn känner sig sugen på en valp efter min Mephisto & CM Lin  så hör gärna av er till Jaana på kennel Cartier Monzerat.
Pappahunden glider mest omkring här hemma och bryr sig inte nämnvärt om det hela, och jag kan väl säga att jag är nog inte så himlans avundsjuk just nu när jag tänker efter....Men säg det inte till ngn ;)
Återkommer med bilder på underverken när det kommer några sådana...

Höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0